Please..

Tycker verkligen att det är super kul att blogga och kommer defenetivt fortsätta med detta men det är ju faktiskt väldigt tråkigt när man aldrig får några kommentarer för sitt fina arbete =(

Idag händer det lite i alla fall. Jag jobbar till fyra, sen ska jag iväg och hämta älsklingen på jobbet, hem och diska det sista, mysa en stund och sen bär det iväg till landet, till min lilla farmor på Tjörn, Kyrkesund.

Ska verkligen bli sååå underbart att få åka bort ett par dagar, slippa tänka på jobb, träninngar, städning, tvättning, you name it! Nu ska jag och farmor bara ta hand om varandra!!

Men jag kommer såklart att sakna min prins så otroligt mycket!! Men vi kommer ju pratas vid varje dag och han jobbar ju ändå nu när jag äntligen är lite ledig så varför ska jag sitta hemma och inte göra så mycket alls!!

Tänkte även gå och sätta blommor på farfars grav idag och prata en stund med honom! Igår var syster min och satte blommor hos mormor för mig! Hon är ju i Eskilstuna nu hos vår moster. Jag fick inte följa med henne, hon vill ha lugn och ro sa hoon =) Haha jag måste vara otroligt jobbig!!

Det blir alltså ett uppehåll i bloggandet ändå fram till tisdag, men när jag då kommer tillbaka så ska jag ha försökt ladda upp lite foton på smått och gott =)

Ha det så bra allihopa och en GLAD PÅSK!!

Charlotte♥Michael
2006-12-20

Kommentarer
Postat av: Jonna

Tack så mkt, & glad påsk på dig med!
J

2007-04-04 @ 09:15:12
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Lulun

glad påsk! jag hatar också att inte fågra kommentarer. hmm...

2007-04-04 @ 11:24:16
URL: http://lulun.blogg.se/
Postat av: Nyström

ska erkänna att jag också e dålig på att ge dig kommentarer... tackar dig för dina på mi nblogg också!
keep up the good work!
take care now bye bye then!

2007-04-05 @ 22:51:23
URL: http://nystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0