Onsdag


Usch jag tror minsann att jag börjar bli sjuk. Jag har ont i kroppen och huvudet. Igår somnade jag redan kvart i åtta på soffan. Så premiären av Desperata hemmafruar missade jag helt. Får se reprisen på söndag. Vill veta vem Mike gifter sig med.
Blev ingen tvätt igår heller. M hade satt upp 16-18 tiden och vi trodde vi hade 18-20. Så det blir ikväll istället. Tur att man kan få tider snabbt i alla fall. Men han lär få springa upp och ner till tvättstugan själv om jag mår såhär ikväll också. Har inte tid att vara sjuk så får vila. Dricker mycket vatten också. Har ni några fler tips?

Var inne en snabbis på Frölunda Torg igår för att handla lite mat men kunde inte motstå att gå in på Åhlens där de hade bokrea. Två nya fick följa med mig hem :) Vilka det blev får ni se senare. Kommer inte ihåg titel och författare just nu.

Blev heller ingen promenad med Viktoria igår så det får vi ta igen i helgen.

Löprundan jag hade tänkt ta ikväll får nog vänta lite, blir en promenad hem från jobbet istället. Hoppas att det kan hjälpa lite mot alla tankar som behöver komma ut. Lite musik i öronen ska nog fixa det.

Nu ska jag fortsätta arbeta igen för det är full rulle här idag.

Kommentarer
Postat av: carro

Krya på dej gumman! kram

2009-10-08 @ 10:59:34
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: erika

Skulle du kunna vara gullig och slänga iväg en röst på mig? jag försöker vinna biljetter till blogawards hehe :)

http://www.tv4.se/1.1173520?i=99

2009-10-08 @ 11:28:56
URL: http://irmaerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0