Måndag

Hej mina fina vänner!

Jag har saknat er. Men jag har haft det så bra hos min Ida. Har knappt haft något kontakt med omvärlden.
Vi har myst inne med filmer, Idol, godis och massor med kramar. Blev såklart en liten shoppingrunda i fredags. Vi kunde inte låta bli. Två tunikor och ett par leggings fick följa med mig hem. En god lunch blev det också. Pastasallad med kyckling och vitlöksdressing :) Sedan tacos på kvällen.
På lördagskvällen hade vi tjejmys med My och Marie. Jag fixade middagen och alla blev mycket nöjda. Resten av kvällen spelades det spel, Spingo och Wii, och tittades på Körslaget. Då två av flickorna är gravida blev det i säng runt halv tolv. Jag klagar inte för jag var trött jag också.
Igår kikade vi på alla Idolrepriserna och åt fruktsallad. På eftermiddagen kom vi på att det var kanelbullensdag och då Ida bakade bullar häromdagen fanns det fullt av dem i frysen :) Mums.

Idag är jag tillbaka i verkligheten och har en del att ta itu med. Men det är väl som det ska vara. Ett par timmar på jobbet, kuratorn och ensamtid ikväll då M ska på fotboll. Tänkte ta en tur med dammsugaren och bädda rent i sängen. Tror nog att jag ska ta mig en lång skön promenad också. Ska bli skönt att komma igång med träning också. Nä nu orkar jag inte skriva mer. Vi hörs lite senare istället.

Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Lät som en mysig helg! :)

2009-10-06 @ 10:24:13
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0