Mammas mat är bland de bästa

Halv fyra ringde mamma och frågade om jag ville ha lite middag och om pappa skulle komma bort till jobbet och hämta upp mig när jag slutat. Vem kan säga nej till det? Självklart inte.
Så klockan fyra plockade jag ihop mina saker och skuttade ner till parkeringen där pappa väntade.

Luktade himmelskt så fort jag kom innanför dörren. Köttsoppa gissade jag på men de blev pepparrotskött med vit sås och potatis. Mmums!

Efter maten blev det ett par parti "norsk nolla" och sedan var det dags att ge sig av mot träningen.
En kall och skön promenad bort till hallen blev det. Skönt att få ner frisk luft i lungorna efter en hel dag inne på kontoret.

Sex till halv åtta var det sedan full rulle inne på planen. 19 duktiga tjejer som verkligen lyssnade på mig idag.
Jag måste säga att all den tid man lägger ner på handbollen får man tillbaka i så mycket possitivt. Tjejerna tycker verkligen att jag är duktig och gör roliga träningar och det värmer ändå in i hjärteroten.
När träningen var över delades det ur lappar inför helgens matcher och sedan blev det en snabb promenad hem till mamma och pappa för att hämta upp saker som jag lämnat där och sedan fortsatte jag hemåt.
Hade väntat mig att möta ett stort kaos men rörgubbarna har skött det bra. Märktes knappt att de varit där.
Nu står alla saker på plats igen och jag slipper panikstäda imorgon. Då tänker jag faktiskt ta mig en liten shoppingrunda efter jobbet. Fick hem 25% rabatt på Lindex och det är ju dumt att inte använda :)

Nu har jag duschat, gjort mig ordning för natten, satt på Melissa Horn och lagt mig med datorn i knät i sängen.
Ska snart ta och stäng av och sova för jag ska upp redan runt fem imorgon. Har planer på att börja sex då jag har fått en tid hos min kurator halv två och känner jag mig själv rätt så orkar jag inte komma tillbaka efter. Men vi får se. Står mellan att åka tillbaka till jobbet eller shoppa. Vad tror ni jag väljer? Shopping är väl bättre för själen?


Kommentarer
Postat av: carro

Va skönt att prata lite :)

Idag har vart en bra dag, jobb, skola, fika med vänner, middag med vänner o spelkväll och så har jag ju fått jobb ;)

Sov sött gummman. pussåkram

2009-10-15 @ 21:48:35
URL: http://carroat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0