Göteborg-Kungälv, tur och retur

Lite bättre har det gått här på eftermiddagen men jag har inte lyckats nå upp till max. Skyller på måndag och dålig sömn i helgen. Bättre blir det imorgon, hoppas jag.

Nu ska jag i alla fall ta och plocka ihop här på kontoret och bege mig ut i höstvädret. Regnat hela dagen men det verkar vara uppehåll nu. Tur det för det blir en promenad hem. Ska se om jag hinner äta en smörgås innan jag beger mig hemifrån igen. Bilen styr idag mot Kungälv för ännu en seriematch. Tråkigt att de lägger den på en vardag men det är bara att bita ihop coh se glad ut. Matchstart är 18,50 så förhoppningsvis är vi hemma runt halv nio igen. Vi hörs då!

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0