Fredagskrock

Ja nu när hösten är här så kommer dilemmat om vilket program man ska se på fredagar, Doobidoo eller Idol?
I år har jag följt idolerna från första start så det skulle vara skoj att fortsätta se hur de utvecklas i fredagasfinalerna men jag vet att M inte är något stort fan av Idol. Han väljer då hellre Doobidoo, som idag har med Morgan Alling och honom bara jag älskar. Ja vi får väl helt enkelt lotta ikväll om vad vi vill se. Det är tur att det finns repriser :) Sedan kan man ju se det via nätet också. Så jag behöver inte vara rädd att missa något.

Läste förresten att det kommer bli dueller i idol, precis som i Melodifestivalen.
De två med minst röster kommer ställas mot varandra och sjunga om sina låtar. Efter det nollställs räkneverken och man får lov att rösta igen.
Vad tycker ni om detta?
Känns som de vill dra in ännu mer pengar. Blir det mer spännande eller blir det bara ännu längre väntan på det som ska ske?
Ikväll är temat klubb och här har ni startfältet:

Nicklas Hocker

Låt: Get this party started av Pink

Rabih Jaber

Låt: When love takes over av David Guetta/Kelly Rowland

Karolina Brånsgård

Låt: Just dance av Lady Gaga

Erika Selin

Låt: About you now av Sugababes

Calle Kristiansson

Låt: Destiny calling av Melody Club

Reza Ningtyas Lindh

Låt: Superstar av Jamelia

Erik Grönwall

 Låt: Leave a light on av Belinda Carlisle 

Camilla Håkansson

Låt: All night long av Lionel Richie

Eddie Razaz

Låt: Release me av Agnes 

Mariette Hansson

Låt: When tomorrow comes av Eurythmics 

Tove Styrke

 Låt: Hot N Cold av Katy Perry

Mina favoriter är: Tove, Mariette och Erik. Vilka är era?


Kommentarer
Postat av: Rozaleen

det är fint med mig :D själv??



har du röstat på mig förresten? hihi.

puss

2009-10-09 @ 13:00:48
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: ida

sv: ja jag sov som en stock ! :D

i helgen blir de plugg, mys, fotboll, öl o vänner :) själv då? :)



puss o kram

2009-10-09 @ 15:26:14
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0