29 oktober

F*n jag somnade i soffan och när jag väl vaknade så hade M stängt av datorn så det blev inga kort på nya frisyren igår.
Idag skulle jag vara duktig och visa er direkt när jag kom till jobbet men det fungerar inte att få in bilderna på datorn. Kanske den är för gammal? Eller så är det jag som är det.... Teknikens värld är inte riktigt min grej.
Jag gör det ikväll när jag kommer hem istället. Där vet jag hur man gör. Annars finns M till hands och kan hjälpa mig.


God morgon på er förresten :)
Ännu en härlig dag att vakna upp till. Var på jobbet tidig idag och tänkte jobba över en stund så jag får mycker gjort. Vill inte stressa i slutet så lägger på ett kol redan nu. Bra där!

Idag händer väl inte så mycket mer. Det är träning med småtjejerna ikväll och jag tänkte gå bort och säga hej till dem i alla fall. Har inte träffat dem sedan förra måndagen så jag saknar dem såklart.

Ikväll blir det bröstcancergalan och en kopp gott te. Vad ska ni göra idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0