27 oktober


God morgon mina små hjärtan!
Såhär glad känner jag mig idag. Jag var pigg och ganska utvilad när jag vaknade imorse, det var ljust och solen lös. Vilken underbar höstdag vi verkar få idag. Egentligen skulle man vara ute och njuta men har man som jag missat tre jobbdagar så har man inte tid. Idag blir det jobb, jobb, jobb.
Men i eftermiddag ska jag minsann fira friskheten med lite shopping. Lite bara, är så sugen.
Var en sväng in på nya Frölunda Torg igår och jösses vad fint det var. Pappas nya affär (KappAhl) var grymt fin.
Självklart kom jag inte därifrån tomhänt. Blev ett par skinnhandskar åt prinsen och en oversize tröja med paljetter till mig. Ska se om jag kan slänga upp en bild här alldeles snart.

Hoppas ni njuter dagen, kom ihåg att den inte kommer tillbaka till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0