Torsdag

God morgon mina hjärtan!
Som jag saknat bloggen och er. Tänkt massor på att skriva de här dagarna men jag har behövt vila och tänka.
Allt är bra med mig nu och då kan jag med gott samvete skriva ett par rader:) Vill inte bara skriva en massa gnäll och skit i bloggen.

Idag är det full rulle på jobbet. Det har det varit hela veckan. Moms på tisdag och jag har fortfarande två och en halv kund kvar att göra. Men det ska gå. Jag har gett mig tusan på det.

Min vecka har sett ut såhär lite kort.
Måndag: Jobb, promenad, träning, lite mat och tidigt i säng med min bok i högsta hugg.
Tisdag: Jobb till halv sju, älskling hämtade mig på jobbet och vi köpte med oss kinamat hem, pratade och mös en stund, jag såg DH medans han satt och pilla med hemsida framför datorn och sedan la vi oss runt tio.
Onsdag: Jobb, promenad, kuratorn, promenad, en sväng på torget, köpte mat och två böcker, hem, lagade mat, mös framför tv:n, grät som sjutton till Grey´s Anatomy(ÄNTLIGEN har Derek friat till Meredith!!), läste klart min bok(Livet är en fest) och somnade sedan gott i M´s famn.

I eftermiddag blir det träning och kvällen vet jag inte vad den erbjuder. Jag är mest sugen på att ligga i sängen och sätta tänderna i en ny bok. Har blivit helt kär i att läsa nu. Jag blir lugn och harmonisk och sover bättre :)

Nej nu blir det så långt igen, ingen som orkar läsa det ju.

På återseende!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Hej och välkommen tillbaka vännen.

HAr ni löst allt?

Puss

2009-05-07 @ 09:57:01
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Har ni pratat ut? Så att du verkligen sagt att till honom? Hoppas att det går bra denna gången.

Jadu, nu jobb till halv 1 då ska vi på föreläsning och sen ikväll är det fotboll :) sj då?

Puss

2009-05-07 @ 10:09:08
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

mm hoppas han verkligen tar åt sig denna gången då.

Det låter också som en bra dag, nytta och nöje :)

Puss

2009-05-07 @ 10:17:47
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Hej :)

Hehe, vi har saknat dig också!

Så allt känns bättre nu?

Jag mår toppen!



Kram

2009-05-07 @ 10:21:14
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0