Onsdag

God morgon hjärtan!
Idag var jag riktigt duktig. Gick upp redan klockan sex och var på jobbet en timma tidigare. Nu är klockan åtta och mina arbetskamrater brörjar droppa in här så smått. Fått mycket gjort då telefonen varit helt tyst :)

Solen har kommit tillbaka till Göteborg men det blåser nästan storm ute så njuta kan man inte riktigt göra.
Gör mig inte så mycket då jag ändå jobbar hela veckan men man blir ändå gladare av värme och sol. Även om man måste vistas inomhus.

Hade en skön eftermiddag och kväll igår. Åkte från jobbet halv fem, lämnade in två par skor för omklackning, kom hem runt fem och började städa, nu skiner det rent och fint hemma, tog lite kort då vi gjort om en del så jag får visa er det ikväll. Då ska M jobba över till tidigast nio så jag har gott om tid för mig själv.
När städningen var klar började jag med maten. Kokt fisk med potatis och äggsås.

Åt tillsammans med älskling när han kom från jobbet halv åtta. Låg i soffan och kramades en stund men jag frös så så jag tappade upp badkaret med varmt vatten och la mig där istället. Men fick ingen direkt ro i kroppen så jag började skrubba, fila och peela hela kroppen istället. Rakade benen och la en ansiktsmask. Smörjde in hela kroppen, filade fötterna och gjorde rent naglar från gammalt nagellack. Känner mig så fräsch och fin idag :)

Så idag har jag som sagt en ensamkväll och den kommer spenderas framför datorn, med en bok och ett avsnitt av Grey´s.
Innan jag åker hem ska jag hämta mina skor och biljetterna till Claes Malmbergs show som M beställt :)
På lördag smäller det och jag längtar massor!

Nå nu är det jobb som gäller. Inget mejl från Ida idag heller då hon är på kurs.
Saknar våra knasiga melj. Skönt att det är ett par veckor kvar innan vi har semester. Hinner med många mejl innan dess.
Vi hinner till och med att ses. Kanske redan i slutet av juni :) Sedan kommer hon och Marie ner i mitten på juli. Två av mina favoitflickor ska förgylla en hel helg :)


Vad gör ni idag?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Godmorgon vännen.

Hehe ja du har gjort din shopping redan, men jag har mitt kvar ;) du överlever nog till din födelsedag hihi.

Puss

2009-05-27 @ 08:49:54
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Ja så länge man är hemma och håller sig borta från shoppingsidor så klarar du dig nog :)

puss

2009-05-27 @ 09:29:11
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: anna - live my life.

Hehe, det är nästan J som tjatat på mig :)

Så igår fick vi ryck och bokade resan.



Hur är allt idag?

2009-05-27 @ 09:37:07
URL: http://bonta.blogg.se/
Postat av: - Hanna

Ja usch det är inget kul alls, eller jo ibland, när man inte har så många o får massa pengar över:) Men denna månaden hade jag en hel hög, fattar inte hur jag kan samla på mig så mkt liksom..

2009-05-27 @ 09:41:36
URL: http://haze84.blogg.se/
Postat av: Melina

söt bild

2009-05-27 @ 09:43:05
URL: http://mmelina.se
Postat av: ida

tack vännen :) haha förstår de, du hade de nog sjukt bra här hemma med tror jag :)

ja jag hade en jättebra dag igår, och idag går jag delad tur så har gjort morgontimmarna, bara em/kvällstimmarna kvar sås ka passa på o träna nu vid 12 :) nej ta tag i de bara, de är jätteskönt när man väl tar tag i de ju! :)

puss o kram

2009-05-27 @ 10:44:12
URL: http://idapida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0