Lördag och underbart vackert väder

Hej alla fina!

Vilket underbart väder vi fått denna lediga dag :)
M är på jobbet så jag njuter lugnet ;)

Har tillbringat förmiddagen tillsammans med syster min. Hon skulle köpa resväska och bikini inför hennes resa till Turkiet med Håkan. Jag skulle inte ha något men ändå har jag två kassar med mig hem :)
En klänning från Lindex och ett par shorts från H&M. Älskar att handla.

Sen har vi ätit plättar till lunch och varsin glass i solen.

Nu är jag hemma och ska njuta solen en stund till med en bok och musik.

Runt fyra kommer älskling hem och då ska vi göra oss ordning för att gå ut och äta på stan.
Halv åtta börjar Claes Malmbergs show. Åh avd jag ser fram emot denna kväll. Kommer bli den bästa :)

Personalfesten i torsdags blev riktigt lyckad. Spelade spel och drack gott ett par timmar på jobbet, spelade minigolf i Slottskogen, där jag förresten kom trea :) och sedan åt vi en underbart god middag på Bitter Bar. Mums!
Förrätt: Sommartoast
Varmrätt: Strimlad biff ala Bitter med råstekt potatis och äggula.
Efterrätt: Vaniljglass med jordgubbar.

Kort får ni se en annan dag för de tar ju lite tid att lägga upp dem och jag vill ut i solen :)

Jag med min favorit :)

Njut nu mina vänner!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Jonna Hansson

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTA NI ÄR!



Underbara väder! =) Nu blir de solning :)

2009-05-31 @ 09:58:09
URL: http://jth.blogg.se/
Postat av: Mia

Ha en underbar söndag i solen! :)

2009-05-31 @ 12:39:55
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Mia

Ha en underbar söndag i solen! :)

2009-05-31 @ 12:40:01
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: anna - live my life.

Det är inte så svårt :)

Först måste du gå in på inställningar på din första sida och lägga in ditt mobilnummer, sen så tar du ett kort och skickar ett mms med texten blogg först och sedan var du vill skriva till. Skicka till 71370.. lycka till!

2009-06-01 @ 08:05:03
URL: http://bonta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0