Tisdag

God morgon mina vänner!
Idag var jag pigg som en lärka när jag vaknade långt innan klockan egentligen skulle ringt. Tog mig en lång dusch, lite frukost och iväg i bilen till jobbet. Var här strax före sju. Skönt, kanske jag slipper jobba så länge idag.

Var inne på facebook precis och såg att Helén hade lagt upp massor med bilder från systers student och kom på att jag helt glömt bort det så det är en sak jag måste fixa snarast. Kanske redan imorgon annars fredag för då är jag hemma själv eftersom M har afterwork med jobbet för att fira de nya huset de flyttat till. Dessutom ska jag tvätta så jag kommer ha massor med tid över :)

Solen fortsätter lysa över oss i Göteborg och visst känns det lite motigt att gå in och sätta sig på kontoret hela dagen men det känns himla gott sen när lönen kommer att man faktiskt jobbar ordentligt.

Nu ska jag ta tag i dagens jobb så hörs vi lite senare.

Bjuder på en bild på mig och älskade lilla E!


Ta hand om er!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Ida

Snuttan vilken fin bild! :)

Sötnosar!!

2009-06-09 @ 10:13:08
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0