Sitting bull

Jag glömde ju berätta för er att mötet gick bra igår, styrelsemötet alltså, med handbollen.
Tog ungefär 20 minuter så var vi färdiga. Trodde vi skulle disskutera hur hösten ser ut med ledare och så men det gör man tydligen inte på ett sådant möte. Men efter då? Nu ser ju hösten helt oklar ut och det är det värsta jag vet.
Jag får väl snällt vänta och se vad som händer.

Påväg hem från mötet blev jag sugen på glass så när jag gick förbi Ica passade jag på att gå in där. Köpte "Sitting bull" till mig, vanilj och jordgubbsglass med strössel, och M fick nötter med överdrag av choklad. Naturgodis är det tydligen och hans nya favoriter.

Hämtade lite saker hos mamma och pappa som jag haft där när jag bott hos dem i helgen och tog mig sedan en promenad hem. Lämnade nycklarna hos Familjebostäder då de idag ska komma hem och kolla ventilationen i lägenheten och vi har ingen chans att vara hemma. Sedan blev det Madagaskar 2 med glass, kex och mys.
Eller en av mina nya favoriter i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

GOdmorgon vännen :)

2009-06-09 @ 08:07:37
URL: http://tgif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0