Onsdag

God morgon mina fina vänner!
Vaknade upp till ännu en dag av sol. Ännu en dag där klockan ringde strax efter fem men jag var inte vidare trött idag heller. Älskling däremot frågade om vi inte kunde börja åtta istället men då jag redan var vaken så ville jag börja tidigt.
Så skönt att veta att man inte behöver stanna här ändå till fyra när vädret är så underbart. Idag får vi dessutom massage och den kommer att vara välbehövlig. Hoppas hon tar i ordentligt för nu blir det ingen mer massage förrän efter sommarn då alla ska ha semestrar olika.

Min eftermiddag började redan tio över två igår med en promenad från jobbet. Meningen var att jag skulle gått direkt hem och städat lite men kände mig inte alls motiverad till det när vädret var så underbart så jag tog en sväng förbi mamma istället då hon var ledig. Hon skulle precis sätta sig och äta när jag kom så jag tog lite jag också, för sällskapets skull :)
Hemmagjord kallops med färsk potatis. Gott.
Sedan somnade jag i solen i en timma ungefär. Pratade lite med mamma och började läsa fjärde boken om Rebecca Bloomwood. När klockan slog sex var det dags för promenad med Bamse. En underbar promenad i snabbt tempo, Över en timma var vi ute och när vi kom hem var vi slut båda två. M fick komma och hämta mig hos mamma efter jobbet. Upp till Ica och handlade hem lite grönsaker och lyxade till det med tacos framför allsång på Skansen. Jag tycker så illa om Lundin som prgramledare så Liseberg vinner med hästlängder. Men jag tycker de har bra allsånger och roliga artister på Skansen. Jag ÄLSKAR Henrik Dorsin! Haha!

När allsången var slut slog vi över till fyran och kollade fotbollens första halvlek. Så bra va. U21 slår landslaget med hästlängder. Vilken spelglädje och ingen ska göra allting själv. Orkade tyvärr inte hålla mig vaken och se andra halvlek så vad slutresultatet blev har jag ingen koll på. Tell me!

Nu är det dags för ännu en majrapport. fem klara redan. Skönt. Nästa vecka jobbas det antagligen bara tre dagar. Måndag är jag ledig och sedan är det Partille cup onsdag, torsdag och fredag och någon av de dagarna hade jag tänkt vara ledig på.

Nä nu blev det ett sånt där långt inlägg igen. Bäst att sluta.

Kärlek


Kommentarer
Postat av: CaTTis

U21 slutade 3-1 till Sverige såklart! Det blev alltså inga mer mål i andra halvlek! =) kram

2009-06-24 @ 19:56:05
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0