Måndag

Hej mina vänner!
Nu är jag tillbaka i verkligheten igen. Ny vecka och ny måndag, nya möjligheter.
Har haft det bra på semestern. Lovar att berätta för er lite senare vad jag har sysslat med. Har inte riktigt tid att sitta med ett långt inlägg nu då jag är tillbaka på jobbet för det är en hel del att göra.
Jag har sex momsar att göra på fem dagar. Hellst fyra. Men det ska gå, det gör det alltid.

Morgonen började kaotiskt. Jag skulle hämta pappa för att han skulle köra mig till jobbet i min bil för att sedan skulle låna den till tandläkaren då hans egen är inne på lagning. Fick bärga den igår. Mer om det sen....
När jag skulle åka hemifrån lvart i åtta så upptäckte jag att jag inte hade några hemmanycklar. De låg kvar hemma hos familjen där jag bott i helgen. Fick ringa hem och syster cyklade bort med dem så jag kunde låsa och sedan skynda mig att hämta pappa. Påväg till jobbet ser vi att det är världens kö åt det hållet han ska efter att han släppt av mig. Hoppas han hittade en annan väg så han kom fram i tid. Och tack fina syster för att du kom bort så tidigt på din lediga dag!

Nu ska jag dra igång här på jobbet. Blir en lång dag har jag bestämt, lika bra att börja med långa dagar så man slipper stanna så länge på fredag. Ikväll klockan 19 är det styrelsemöte. Hoppas det slutar tidigt så jag kan träffa Linnéa sen.

Ta hand om er och skriv gärna och berätta vad ni har haft för er i helgen eller hur er vecka ser ut.
Jag har saknat er!

Kärlek

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Min helg finns redovisad i bilder på bloggen. Du kanske redan har kollat in dem. hehe Hur veckan blir återstår och se, men träning innefattar den iaf. Kram

2009-06-08 @ 10:07:42
URL: http://cataztrof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0