Underbar helg...

Det är precis vad jag haft, den bästa på länge.
Vi bjöd familjen min på middag i fredags och efter det åt vi efterrätt och tittade på Let´s Dance.

Lördag förmiddag var seg, mådde sisådär så låg mest hela dagen. Klockan halv tre mådde jag bättre och vi bestämde oss för att ha lite spelkväll hemma hos oss men kom på att vi inget hade att dricka så vi skyndade oss till Systembolaget som stängde tre. Vi hann och var hemma strax efter tre igen och åt god lasange som blev över från fredagen.

Klockan sju kom vännerna och vi drack vin, spelade Helt Hysteriskt, Buzz och sjöng Sing Star. En lyckad kväll som slutade dumt men jag hoppas det löser sig för personerna som det handlar om.

Kom i säng alldelse för sent (efter tre) och vaknade halv åtta när klockan ringde och det var dags att kliva ur sänge för att ha match med tjejerna. Vinst med 17-9 och en otroligt bra match.

När jag kom hem vaknade älskling och Linnéa som sov på soffan och vi softade framför tv:n ett par timmar. Sen gick Linnéa hemåt och syster kom över och ville åka en sväng så vi åkte till 421 i Högsbo. Där handlade vi lite smått och gott och mat till middag. Blev lövbiff med runds pommes frittes (kommer inte på namnet).

Klockan fem drog vi oss in till stan jag och älskling för att se nya Wallander filmen.
Jäklar vad bra den var. Och spännande. Den var så spännande ett tag att jag trodde jag skulle behöva gå ut från salongen :) Inget att klaga på och en självklar femma!

Nu är det jobb en halvtimma till sen ska jag till ungdomsmottagningen och ta nytt blodtryck och blodprov. Jag hoppas det ser bättre ut den här gången. Efter det åker jag nog faktiskt hem och lägger mig.

Behöver ta igen sömn och vila lite.

Happy måndag!

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Åhhh jag vill oxå se Wallander! Va den så bra som alla säger alltså? Nu har jag bara hört bra saker om filmen... Åh att den måste ses! haha Kram

2009-01-12 @ 12:33:37
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Linda

Vilken härlig helg du verkar ha haft! :)

2009-01-12 @ 15:09:11
URL: http://lendaa.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Hehe buzz och singstar slår aldrig fel!



Ja min helg var också helbra, mys med killen det är inte heller aldrig fel:) Puss

2009-01-12 @ 17:20:35
URL: http://mariellem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0