Torsdag och dagen D



God morgon underbara ni!

Idag är dagen jag längtat efter här. Idag får jag åka till vår huvudstad och vara där ändå till på söndag :)
Ska bli så skönt att bli ompysslad och pyssla om. Hoppas på lite fina fynd också. Brukar hitta en del.

Ska jobba fram till två ungefär, sedan tar jag mig en promenad hem och så kommer älskling runt halv fem och hämtar mig. Först hämtar vi hans dator och sen mina biljetter. Sen får jag sätta mig på tåget som denna gång tyvärr kommer ta fem timmar. Men jag har mycket att pyssla med under tiden så det kommer nog att gå bra.

Imorgon är det fest som gäller och jag tog med mig två klänningar för jag kunde inte bestämma mig för vilken jag ville ha. Eller så kanske jag hittar en ny imorgon när vi springer in en snabbis på Gina. Min favoritbutik om inget förstått det.

Nu: Full rusch på jobbet...

Happy torsdag!

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Ha de underbart i Sthlm. Hoppas du fyndar någe nice i butikerna oxå. Kommer du blogga därifrån? eller kommer vi inte läsa nått fören på söndag? Kram

2009-01-22 @ 09:26:53
URL: http://www.cattis.se.nu
Postat av: Ida

Haha, nä det är nog ingen som förstått hjärtat att din favvisbutik är Gina! :P

hehe



Puss

2009-01-22 @ 11:32:53
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0