Stockholm och fredag :)

God morgon mina fina!
Vaknade tidigt idag och det känns bra för vi har massor att stå i idag.
Det ska handlas mat, vin, klänning att ha ikväll. Det ska städas, lagas mat, fixas, duscha, göra oss ordning, dricka lite vin.
När alla kommer ska vi äta, sjunga, spela, mysa och ha allmänt toppen :)
Längtar som en tok.

Just nu sitter min sötnos bredvid mig och youtubar massor med låtar och vi gråter en skvätt.
Min fina tjej!

Snart ska vi även få i oss lite frukost och sedan ge oss iväg.

Här uppe är det massor med snö och kallt och jag tog inte med mig vinterjackan :S Bra jobbat där.
Aja vi ska inte vara ute så mycket. Mer gå från bilen till affären och sedan tillbaka.

Nu vet ni att jag är framme och hemmstadd och har det underbart!

Happy fredag och extra lång helg!

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Härligt! Hoppas du får de roligt ikväll! Kram

2009-01-23 @ 11:35:44
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0