Härlig dag tillsammans med min L

Hej allihop!
Har haft en hel underbar dag idag tillsammans med Linnéa. Vi började ta en promenad runt Ruddalen och sedan hälsade vi på pappa på jobbet. Efter det var vi hungriga och jag bestämmde att vi skulle åka hem till mig och äta tacos och så blev det.

Sen har vi suttit i soffan och pratat och pratat om allt och ingenting. Har haft det underbart. Kände att detta behöve jag verkligen. En hel dag med en kär vän.

Nu har jag precis tittat på Top Model 11 och väntar nu på att M ska komma hem.
Får väl kika lite bloggar så länge. Är trött så kanske skulle göra mig ordning för sängen också.

Imorgon är det jobb igen men jag skulle hellre vara ledig. Precis vart långledig men ändå vill jag ha mer. Vad är det för fel? Aja man ska vara glad att man har jobb i dessa tider.

Nu ska jag gå och ta mig en dusch tror jag.

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0