Happy fredag!

Hej alla fina!
Nu är jag tillbaka på jobbet, känns som jag vaknat ur en dvala.
Kämpigt är det just nu men jag vet att det släpper när jag kommer igång. Sikken tur att det är helg imorgon så att jag kan vila lite.
Idag ska jag träffa ett par tjejkompisar från gymnasietiden och det ska bli himla mysigt. Skulle gärna ta ett glas vin men vet inte om jag vågar mig på det ännu. Vi får se vad kroppen säger ikväll.

Imorgon är älsklingen min hela dagen :) Vet inte vad vi ska hitta på för skoj ännu men så länge jag är med honom så blir allting bra!

På söndag är det match och jag blir borta ett apr timmar men sedan hoppas jag att M är min igen :)

Nu tillbaka till jobbet ett par minuter och sedan ska jag få i mig lite lunch = Vila.

Happy fredag!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Allt är bra med mig..nyss kommit hem från en runda på stan.Hoppas att du mår bättre.kram

2009-01-30 @ 15:36:20
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0