Trevlig helg!


Så nu ska jag packa ihop mina saker på kontoret och gå hem till min älskling och fira helg.
Tänkte stannat till på Frölunda Torg och köpt mig något fint då jag var så duktig hos tandläkaren men då jag fick betala 1145:- där så tror jag inte plånboken klarar mer nu.
Men jag tycker allt att jag är värd något.

Ikväll blir det Let´s Dance och jag hoppas nog att George Scott åker ut.
Vem tror/vill ni ska åka ut?

Kanske vi hörs i helgen. Annars på måndag. Ni klarar er. Jag klarar mig.

Ni finns i mina tankar.

Kärlek

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Oj, vad hände hos tandläkaren?! lagade du nått...eller varför fick du betala så mkt?! Kram

2009-02-22 @ 20:19:51
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0