Torsdag

God morgon mina fina!

Torsdag idag. Det ösregnar ute. Tråkigt.
Men det gör inte så mycket. Hade en underbar kväll tillsammans med syster och älskling igår.
Vi hittade finfina presenter till mamma. Jag köpte fem böcker och tre baslinnen.
Vi köpte massor med mat och åt gooood tacos när vi kom hem.
Sen mös vi i soffan med godis och Grey´s Anatomy.
Var jättemysigt att komma upp imorse och se att systeryster låg där och snusade. Jag älskar dig!

Om en halvtimma ska jag åka från jobbet och träffa herr doktor. Kolla lite värden  och så som inte var bra sist. Hoppas de är bättre nu. Sen är det tillbaka hit och halv fyra ska jag hämta syster i skolan.
Klockan fem är det träning som vanligt och efter det blir det hem och packa och göra ordning hemma inför imorgon.
Då tar tåget oss till våra underbara i Eskilstuna.

Vad ska ni hitta på idag?

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0