Torsdag

God morgon vänner!
Har inte sovit många timmar i natt så jag känner att denna dagen kommer bli lång och jobbig.
Ska vara på jobbet så länge som jag orkar hade jag tänkt och klockan fem är det träning som vanligt. Egentligen har jag ingen lust alls men det är klart att jag inte kan strunta i tjejerna mina.

Imorgon pratas det om after work men jag tror nog att jag hoppar det men tanke på det som hänt.

Jag önskar för allt i världen att jag/vi bodde närmare så vi kunde vara med och hjälpa/stötta/trösta!
Jag lovar att ni finns med i mina tankar hela tiden och jag önksar jag kunde ta över er smärta åtminstonde för en liten stund.
Smärtan och saknaden kommer aldrig försvinna helt men jag lovar att den minskar.
Men ge det tid. Ta en dag i taget.
Lättare att säga än att göra. Jag vet.

Jag älskar er allihop!
Hoppas vi ses snart. Då ska jag krama om er allihop och aldrig släppa taget!

Stor kram till mina nära och kära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0