Promenad i solen

Hej bloggvärlden!
Vaknade upp till en solig lördag och då blir man ju genast glad.
Har haft en lugn morgon. Min älskade jobbar på båtmässan hela helgen så jag är ensam fram till sju ungefär.
Men tänker inte bara sitta inne utan jag ska gå bort och hämta Bamse och ta en långpromenad med honom.
Sen ska jag sola :) Gott att få lite färg. Känner sig ju likblek.

Sen får vi se om jag tar mig en promenad till torget och ser om jag hittar nptt skoj.

Imorgon ska jag börja med älsklingens alla hjärtansdagpresent. Han kan ju inte vara hemma då så imorgon passar perfekt.

Nej nu ska jag hoppa i kläderna och gå ut :)

Happy lördag!

Kommentarer
Postat av: CaTTis

Vad skall du ge honom i present? Kram

2009-02-07 @ 15:07:45
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0