Onsdag

God morgon mina vänner!
Idag känner jag på mig att det blir en bra dag. Jag ska jobba ett par timmar och sen möta upp syster för att leta efter 50-års present till mamma. Vi har redan lite idéer som nog kan bli bra :)
Mamma fyller ju som sagt imorgon men då de åker till Eskilstuna idag kan vi inte fira henne förrän vi kommer hem nästa onsdag. Men jag tror inte att det gör så mycket för för mamma är det viktigast att finnas där för sin syster vilket jag beundrar och jag vet att jag själv skulle göra så för min syster.
Att få ha ett syskon måste verkligen vara det bästa som finns! Speciellt en lillasyster/lillebror som man får ta hand om lite extra. Kanske inte alltid varit lika skoj för min lillasyster då hon fått två mammor :) Haha!

Igår var det semeldagen och pappa hade varit snäll och köpt med sig en till Michael då han inte trodde jag avr snäll nog och köpte hem en. Haha han hade så rätt. Men jag hann faktiskt inte.
Direkt efter jobbet åkte jag till kuratorn. Jobbigare än första gången blev det men jag vet att jag behöver det för att bli hjälpt. Jag har haft turen att träffa en rak och ärlig kvinna som säger precis vad hon tycker och tänker. Det behöver jag.

Efter en timma kom älskling och hämtade mig och körde mig direkt till träningen.
Gick bra som vanligt. Efter tog jag en promenad till mamma och pratade en stund innan pappa kom hem och körde mig hem och hjälpte mig med en del saker som behövde fixas innan vi åker.
M åker ju till Stockholm för att jobbar imorgon och kommer inte hem förrän tisdag natt.
Själv kommer jag på onsdag dag någongång men det sägs ju att det är bra för ett förhållande att längta och sakna.
Det kommer jag defenitivt att göra.
Sakna hans tröstande armar.... Hans fina leende... Nej men nu får jag sluta det är ju bara ett par dagar.
Och jag längtar så mycket efter att få träffa mina kära i Eskilstuna.

Happy onsdag!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Godmorgon vännen.

Jaa.. snart helg, vad ska ni göra för nåt i helgen? :)

Puss

2009-02-25 @ 08:52:52
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej! Jodå allt rullar på, har dock fått en förkylning som inte ger sig. Hur är allt med dig? Jo det tycker jag att vi ska göra, men jag vet inte när. Upptagen 24/7 känns det som...Puss

2009-02-25 @ 08:53:04
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv haha, tack ska du ha!

2009-02-25 @ 15:16:25
URL: http://jennifermolin.blogg.se/
Postat av: CaTTis

Det är de som är de bästa med att ha sambo, det är näår någon eller båda åker iväg på var sitt håll. Det räcker nästan med 2dagar bara... Så saknar masn ju så mkt så det finns inte! Helt underbart o komma hem o ligga i varandras armar efter de! kram

2009-02-25 @ 18:04:22
URL: http://www.cattis.se.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0