Myskväll

Hej mina vänner!
Klockan börjar närma sig nio och jag har massor kvar att göra. Det ska diskas, duschas, packas och städas undan. Måste vattna blommor också.
Jag och syster har hunnit träna, handla hem lite saker som vi saknade och ätit ännu en portion med tacos :) Mums!

I eftermiddags fick jag massage på jobbet och kan säga det att det var välbehövligt.

Hos läkaren gick det bra. Det har tagits massor med prover nu så jag borde få reda på om en vecka vad det är för fel.
Läkaren trodde på fel på sköldkörteln men jag hoppas på enkel järnbrist.

Vill tacka för alla gratulationer mamma fått idag!

Kan ju tyvärr inte fira henne idag på sin stora dag då hon och pappa befinner sig i Eskilstuna.
Men jag och syster åker dit imorgon så då ska hon i alla fall få ett par fina presenter. Sen firar vi henne när vi kommer hem. Under andra omständigheter.
Hoppas du haft en fin dag ändå älskade mamma!

Nu ska jag fortsätta på Du är vad du äter..

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Debbie

Vad skönt med massage :)

2009-02-26 @ 23:22:18
URL: http://dendardebbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0