Måndag

God morgon ni fina!

En ny vecka, en ny dag och nya möjligheter.
Idag är det verkligen fullt ös här på jobbet så jag har inte tid att sitta här men jag ville ändå skriva ett par rader :)

Helgen var bra, tomt utan älskling som jobbat men igår fick han komma hem tidigare då han blivit sjuk.
Stackarn ligger kvar hemma i sängen nu med feber och ont i kroppen.

Igår blev det ännu en långpromenad med Bamse och lite solning.
Efter det tog jag mig en tripp till Frölunda Torg och där köpte jag mig en klänning från H&M och ett grönt linne på MQ.
Älsklingen fick ett par strumpor där det står "You just to good to be true". Fina!
Sen köpte jag med mig en semla till min älskling och en muffins till mig som skulle smaka citron men smakade typ mandelmassa så den slängde jag för mandelmassa är det värsta jag vet.
Till middag blev det Kinamat då jag kom hem sent och inte orkade ställa mig och laga.
Jag och pappa tog oss nämligen en sväng in till Båtmässan och tittade när han slutade fyra.
Sen var jag bara hemma resten av kvällen och tog hand om älskling.

Idag vet jag inte hur länge jag jobbar men jag hade tänkt städa lite när jag kommer hem. Om jag inte kommer hem för sent. Då tar jag det imorgon istället då jag ska tillbringa tre timmar i tvättstugan.

Nu är det jobb som gäller. Håll tummarna för att det går bra!

Happy måndag!

Kommentarer
Postat av: Jag och fotbollsspelarn

Detsamma gumman!

Puss

2009-02-09 @ 10:58:18
URL: http://tgif.blogg.se/
Postat av: carro

Tackdesamma gumman!

Några roliga planer i veckan?

Puss

2009-02-09 @ 12:32:24
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: carro

Låter som en härlig vecka :)

Jag ska plugga, gå i skolan, träna, gå på bio, ha filmkvällar med vänner och till helgen blir det fest.

Puss på dej!

2009-02-09 @ 21:28:45
URL: http://carroat.blogg.se/
Postat av: Anonym

Och jag har saknat dig kanonmycket!!

Du är goooast!

Pussokram

2009-02-09 @ 22:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0