Regnet det bara öser ner...


Ja regnet står som spön i backen, det började precis när jag kom innanför dörren här på jobbet.
Jag som tänkt cykla idag, det blev inte så då de knappt var någon luft i däcken. Tur i oturen då ju när de började regna.

God morgon på er sweeties :)
Sovit gott?

Det har jag, legat i babys famn hela natten, sånna stunder får mig att älska livet :)

Idag händer det inte mycket, först är det jobb som vanligt och ikväll blir det fotboll med grabbarna.

Vad gör ni denna regniga torsdag?

Vet ni vad, imon är det fredag och det innebär heeeeelg :)

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Malin

Asså min har inte ens växt ut. Det är att den tränger igenom nu som gör ont. Så de kommer inte operera bort den ännu. Jag har ju inte ens fått mina visdomständer. Det som gör ont också är att tanden skavt upp nästan halva kinden inne i munnen.

2008-06-26 @ 08:12:45
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: Malin

Asså sånt ser ju dem innan och jag var hos tandläkaren för inte så länge sedan och då sa dem ingenting och då var tanden redan på väg. Det är ju så att jag har skavt upp halva kinden så det är ju det som gör ont med.Om det inte går över nästa vecka då ska jag ringa iaf.

2008-06-26 @ 08:20:35
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: jonna

tråkigt att det ska behöva regna så mycket, hoppas inte denna sommarn blir som förra1

2008-06-26 @ 14:46:16
URL: http://jonnaponna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0