Gråa moln så långt ögat kan se..



God morgon på er!
Idag skulle jag gärna krypa långt ner under täcket tillsammans med min älskling, vädret är super grått och trist och jag känner inte alls för att jobba hela dagen. Men man måste och här är jag nu :) På andra sidan skärmen!

Solen lös så fint när jag gick upp till bilen i morse men nu är den bortblåst och de enda man ser är gråa moln! När ska sommarn komma? Denna ständiga fråga!

Nog om det, igår hann jag tvätta sex maskiner, börja städa och plocka ordning efter mattläggaren som blev klar med golvet igår. Senare gick jag en promenad med Ceasar och Johanna :) Mysigt!

Ikväll blir de städ igen, kanske svänger förbi och solar lite också på vägen hem, så skönt är de!

Nu ska jag stansa klart min majkund och sedan börja stämma av den.

Vad gör ni på lill-lördagen? Ser ni fotbollen ikväll? Turkiet eller Tyskland, vem vinner?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Malin

Tyskland vinner!

2008-06-25 @ 10:02:15
URL: http://maaaling.blogg.se/
Postat av: Ida

Tyskland MÅSTE vinna! Inte turkiet...



Jag jobbar jag med denna lillördag.

Sen blir det zonterapi, middag med mamma och lillebror och sen genomgång av gamla saker! :)



KÄRLEK <3

2008-06-25 @ 10:36:38
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0