Äntligen...

God morgon mina fina :)

Idag är ser det väldigt mörkt ut ute, regnet och åskan hänger i luften, de känns på huvudet. De är dessutom fredag den 13:de så var lite försiktiga idag. Eller ni kanske inte alls tror på sådant?

Igår var jag på middag hos mamma, väldigt trevligt. Efter de åkte vi och köpte en ny dammsugare till mig, lite böcker och så fick jag även tag i ett par gladiatorsandaler :) Äntligen!

Äntligen är de även fredag och de innebär helg :) Så skönt de ska bli att få sova ut!
Imon blir de fest, kalas, då jag fyllde förra veckan :) Inte så många som kunde komma tyvärr men vi som är där kommer att ha grymt skoj! Hoppas jag :)

På söndag ska jag tvätta och göra ordning min lilla pärla (läs bilen) tillsammans med pappa. Sen ska han även med hem och fixa lite med lampor och så som vi inte fått upp ännu.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Josiee

hej snutten:) allt bra?:) Nu är alla svaren från frågestunden inne:)

Kram Josiee

2008-06-13 @ 12:34:35
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Ida

Hej! Verkligen längesen nu ju. Hur gick den fredag den 13:e då, klarade du dig utan olyckor? ;)

Och grattis i efterskott!

2008-06-15 @ 17:31:40
URL: http://daaarlingen.blogg.se/
Postat av: Ida

Hjärtat! FÖRLÅT, jag missade totalt att ringa dig igår eftermiddag. Satt och jobbade med min 26:e moms för fullt!!!! :/



HOppas att du haft en bra helg iaf!!

Ska maila dig nu!!! KÄRLEK <3

2008-06-16 @ 08:06:38
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0