080611

Hej mina fina!

Oj de var allför längesedan jag skrev här nu, nästan en vecka. Jag hoppas att ni förlåter mig.
Jag har inte riktigt hunnit med bloggen de senaste, mycket på jobbet och mycket på fritiden.

Långhelgen tillbringades i Uddevalla, Junicupen, tillsammans med mina 10-12 åriga tjejer.
Vi hade grymt skoj och hade tur med vädret. Vi badade, solade, lekte, kom på ramsor och spelade matcher.
Vann gjorde vi endast en match av sju men då får vi ta hänsyn till att de flesta var två år yngre än de vi mötte och de är en stor skillnad i den åldern.

När jag kom hem på söndagen så var jag toktrött, de blev grill och lite mys med älskling och sedan rätt i säng. Fortfarande trött men de börjar lägga sig nu :)

Igår var de ju premiär för Sverige i EM, en riktigt bra match enligt mig men vad kan jag om fotboll :)
Vi vann iaf och jag lyckades nästan hålla mig vaken genom hela matchen :) Såg målen och de är de viktigaste :)

Idag blir de jobb igen, har vart här sedan sju för att slippa jobba över alltför länge.

Klockan sex har vi tid i tvättstugan så då ska vi få allt rent :)

Sedan vill jag skänka en tanke till alla ni som mist en fantastisk vän! Må han vila i frid!

Ta hand om er allihop därute, man vet aldrig när de händer något!
Livet kan ta slut snabbare än ett andetag.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Ida

ÄNTLIGEN! Har du skrivit mitt hjärta! ;)



Vem är det som har dött?? fundera

Är det någon nära dig??



KÄÄÄRLEK <3

2008-06-11 @ 09:32:05
URL: http://wiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0