16 augusti

Hej cupcakes!

Nu var det lite längesedan jag skrev här men det är ju semester nu så jag prioriterar såklart andra saker :)
Denna veckan har varit ganska lugn, vart med älsk massor och igår åkte vi ut till Tjörn för att hälsa på farmor och titta på Tjörnrunt. Det startar idag så snart ska jag väcka min älsk och äta lite frukost, sedan är de ner till bryggan som gäller och vänta på att de första båtarna som ska komma :)

På onsdag åker vi till Turkiet, oj vad jag längtar! Blir massor med packning och tvättning på tisdag, men man ska ju inte ha med sig för mycket för man kanske hittar lite fint därnere :) Sist vi var där, för många år sedan hittade vi skitsnygga skinnjackor så de ska jag nog leta efter igen :)

Vad gör ni i helgen?

Kärlek

Kommentarer
Postat av: Katja

var i Turkiet ska ni?

2008-08-19 @ 10:00:55
URL: http://candygal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0