Helgen som gick..

Hej mina änglar!

Jag har inte hunnit blogga idag, förens nu då :) Hur har ni haft det i helgen?

Jag har haft en skön helg. I fredags var det mys med älskling. Blev tacco och tittade på Dobbidoo, haha, Pia Johansson är hel grym!
Lördagen blev det träning med tjejerna, solning, hem och städa och sedan middag tillsammans med mina föräldrar och efter det blev det lite tv-tittande och tidigt i säng eftersom jag skulle upp tidigt på söndagsmorgonen!
Innan jag somnade lyssnade jag på Mia Törnblom "Självkänsla nu". Köpt ljudboken och den är kanon!!
Stark rekomendation!!

Söndag så ringer klockan klockan sju. Upp, äta frukost och iväg till Grevegårdsskolan för att möta mina flickor och spela vår första seriematch för säsongen :) Baltichov stod för motståndet och vi vann med 10-8. Väldigt bra spelat.

Har även hunnit börja med Rosenrot (extra stark) och jag märker faktiskt redan resultat. Lite gladare och piggare :)

Igår kom även min frisör hem till mig, så skoj :) Vi färgade, klippte och permanentade, japp ni hörde rätt, numera är Charlotte en krulltott, haha!! Får väl lägga upp en bild nån dag kanske så ni får se det vackra verket (ironi).

Nu är det bara några dagar kvar tills planet till Mallorca lyfter!
Lördag morgon klockan 07,00 :)
Jippie!!

Idag blir det mys med pojken
och glöm Inte
Nyberg och Törnblom
Idag
21,00
TV3

Kärlek
C

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har haft en jättebra helg! En kompis kom hem som jag inte har träffat på en månad..

2007-09-24 @ 12:19:56
URL: http://xxmalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0