Sol sol sol, åh vad underbart!!

Då var det en underbart fin solig morgon igen!! Det gör det verkligen sååå mycket enklare att gå upp på morgonen när solen lyser utanför fönstret!! Blir ju lite svårare när älsklingen ligger vid sidan om mig, för allt man vill göra är ju att stanna kvar och gosa med honom hela dagen, men det går ju inte tyvärr när man har ett jobb att sköta!!
Så det så!!

Igår hände ganska mycket!! Älsklingen var på arbetsintervju och fick praktik där i två veckor, så får vi se vad som händer sen, hoppas så för hans skull!! Då får vi äntligen som vi vill och kan flytta ihop!! Längtar!!

Jag själv slutade jobbet lite tidigare och åkte till torget. Väl där träffade jag älskling och en gammal klasskompis, trevligt! Träffade även en av mina gamla lärare, Gunilla! Det var otroligt skoj! Både hon och jag blev verkligen super glada!! Det var ju UF-företag hela dagen på Frölunda Torg igår. Massa fina saker och ideér!!

Efter vi vart och strosat där en stund bestämde sig jag och bäbis för att åka in till stan.
Det här blev min lilla inköpslista:
* Ett par shorts med hög midja från H&M
* En söt t-shirt med rosett i högra hörnet frän Gina Tricot
* Ett fint färgstarkt hårband fårn Gina Tricot

Sedan hittade jag även min kärlek, en väska från Victoria of Sweden men min elaka ekonomi sa ifrån till den så jag får helt enkelt önska mig den i påskpresent av mor och far. Får väl se vad som händer.

Hittade också ett par guldskor från KappAhl som jag tänkte gå och köpa hos pappa i eftermiddag, Adore!!

Dagens:
Mina nya shorts fårn H&M
En lite aldre top med häftigt tryck från H&M
Strumpbyxor från KappAhl
Klocka från Ur & Penn som jag fick av älsklingen
Ett långt halsband med hjärta från KappAhl (pappa jobbar där, därför jag besöker det så ofta) och så mina
Svarta Esprit skor

Ta hand om er i värmen ;)
C♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0