Sjuk :(

Ja då var man sjuk igen då.. Sitter på jobbet en stund men ska snart gå hem och lägga mig.. Hemskt vad man blir sugen på glass och godis när man mår dåligt men får jag i mig det så spyr jag bara för får inte behålla något just nu!

Helgen var bra iaf.

Fredag: Älsklingen kom till jobbet och vi åkte in till Svenska Mässan med syster min men det visade sig att de stängde halv fem så vi missade det precis =(
Så istället gick vi alla tre och tog en fika tillsammans. Kärleksmums och en kopp varm choklad, onyttigt men ganska gott.

Lördag: Upp och träna mina flickor sedan hem och laga lite mat och sedan iväg för att kolla på Melodifestivalen hos Helén. Ett roligt gäng på sex personer, Helén och Patrik, Karin och Christian, jag och Michael. Vi bestämde oss efter mycket om och men att dricka lite och ta en sväng på stan..
Vi var hemma vid två efter en superkul helg. Men det var ju bara det att jag skulle upp och köra klockan halv åtta på söndagen..

Söndag: Trött men ej bakis går jag upp och gör mig ordning. Väcker älsklingen som vill följa med och vi ger oss av.
Matchen slutade med förlust för vår del =( 9-5.
På väg hem sedan stoppas vi av polisen och det är då det slår mig att jag fortfarande kan ha alkohol kvar i kroppen, och jag såg att polisen stod med sån grej man blåser med.. Jag fick panik!!
Men efter en bil så får de ett larm eller något och åker iväg med full fart. Tack gode gud!! Någon vakade över mig den dagen!!
Usch var skakis man var hela vägen hem!!

Gör aldrig som jag!!

Dumt dumt dumt!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken tid var det polisen stoppade dig? Och när slutade du dricka? Man kan typ räkna lite på en höft efter det. Puss puss

2007-03-12 @ 14:53:09
URL: http://maaaling.blogg.se
Postat av: Charlotte

Malin: Slutade runt tolv och de stoppade mig runt tio =/ Puss puss

2007-03-12 @ 15:47:08
Postat av: Charlotte

Malin: Slutade runt tolv och de stoppade mig runt tio =/ Puss puss

2007-03-12 @ 15:47:10
Postat av: Malin

OKej då var det kanske på håret då.

2007-03-12 @ 22:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0