Shit, trodde aldrig man kunde känna såhär som jag gör !!

Shit vilka känslor jag har för dig min finaste finaste älskling!! Trodde jag hade förlorat dig igår och du trodde likadant.. Våra tårar blandades med varandra och vi visade varandra vad vi känner och berättade vad vi skulle göra för varandra!! Finns inga ord i hela världen som kan beskriva hur MYCKET du betyder för mig!
 Att säga: Jag älskar dig, är ingenting när man jämför med de känslor jag har för dig!!



Ta hand om dig i helgen min finaste ängel!!
Jag kan inte leva utan dig och det vet du! Utan dig är jag bara halv.
Du gör mig hel!!!!



Vi bestämde något väldig fint igår som vi nog ska hålla hemligt ett litet tag till men snart kommer alla få veta :D
Vill skrika ut det till hela världen men vi har bestämt att vänta lite med det,
att bara vi ska få veta det ett tag till ;D

Jag Älskar Dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0