R.I.P Mormor och Farfar!!

Freeeeeeeeeeeedag igen, äntligen, och solen lyser som den ska!!
Var lite enklare att komma upp ur sängen idag eftersom min bäbis var hemma och jobbade hela natten..
Duktig du är min ögonsten!
Vi har förretsen 100 dagar tillsammans idag :)

Igår var en lång dag, jag var på jobbet fram till fem ungefär, åkte hem och åt middag hos far (fiskgrattäng blev det, mums), sedan blev det en sväng till Frölunda torg för att köpa mina skor som jag gått och trånat efter. Men när jag kommer fram så ser jag med fasansfull blick att dem är slut... Neeeej tänker jag!
Men då kommer jag på den briljanta ideén att åka till 421 och där titta om de fanns kvar och till min stora glädje så fanns dem där!! Jaaaa!!

När jag äntligen fått tag i dem var det dags att åka hem eftersom jag och far min hade bestämt oss för att gå till kyrkan. Det var nämligen en Jazz gudstjänst igår i Tynnereds kyrkan. Tillsammans med pappa och min älskling så gick vi till kyrkan och slog oss ner.. I ungefär en och en halv timma var vi sedan där och jag kan säga att det gick hur fort som hellst! Underbara låtar spelades och jag grät när jag hörde, Han har öppnat pärleporten och Amacing Grace, eftersom de spelades på mormors och farfars begravning!!

Tänker på er jämt mina fina änglar!!

                            R.I.P Mormor  1927-06-13 - 1999-04-12

                            R.I.P Farfar  1930-10-22 - 1999-08-05

Ni finns föralltid i mitt hjärta!!

c♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja jag fyndade klänningen. Har kollat på den länge o när jag såg att du hade den var det ett måste. :) Jag ska nog ha på mig den ikväll om jag inte ändrar mig. Hur blir det nu i kväll då? puss

2007-03-30 @ 09:02:26
URL: http://maaaling.blogg.se
Postat av: Malin

Men asså du kan ju vara med honom lördag o söndag. Du kan la hänga med nu när vi ska ut.... Du träffar honom varje dag iaf.

2007-03-30 @ 10:57:43
URL: http://maaaling.blogg.se
Postat av: Malin

Jo men det blir ju bra. Men jag kan ju kolla med vanessa om det är okej om du kommer dit med oss. Det är det säkert men jag kan kolla iaf. men vi hörs senare på dagen. Puss

2007-03-30 @ 11:31:45
URL: http://maaaling.blogg.se
Postat av: Malin

Jag kollade o det e lunga puckar. Det är bara att komma! Puss puss

2007-03-30 @ 13:46:48
URL: http://maaaling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0