Checklista, match och lite annat smått och gott ;D

OJ redan torsdag idag, det var toligt vad denna veckan har gått fort! Och det är otroligt skönt måste jag säga för det har ju inte blivit så mycket sömn, men pojken har sovit hos mig hela veckan så jag klagar inte =)

Igår var det match igen, tillsammans med Rustans Gäng, otroligt skoj är det att spela med dem :D
Sikken kick man får av att stå på planen igen!! Speciellt när Michael satt på andra sidan och tittade..
Vi mötte i alla fall Fjärås klockan 20,45 i Vallhalla B igår och vi vann med fantastiska 20-8. Själv stod man för två av målen.. Det är väl okej antar jag!!
Skönt att få göra lite mål igen ;D

Idag ska detta klaras av från min checklista:
() Jobba till klockan fyra
() Hämta systeryster tio över fyra i Mölndal
() Hem och äta lite god sallad tillsammans
() Ut och leka med min älsklings Bamse, blir mycket lasta pinnar ;D
() Hem och städa, hemskt vad mycket damm och smuts det blir på bara en vecka.
() Läsa några kapitel i min nya bok, Allt för min syster, hur bra som hellst!!
() Kolla på sista avsnittet av "Du är vad du äter"
() Sova tidigt, Zzzzz

Puss och kram vi ses på stan..

Kommentarer
Postat av: Michael Johansson

Hoppas du får en trevlig dag älskling!

2007-03-22 @ 11:29:46
URL: http://www.michaeljohansson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0