Äntligen Fredag

Nu är det helg här i vårt hus, helgen har kommit hoppfarallala!! ;D
Äntligen fredag, denna veckan har varit ganska slitig, sena kvällar och lååååånga dagar på jobbet eftersom det inte varit särkillt mycket att göra.. Det är så för tillfället tyvärr, men men får stå ut, snart kommer tider där man måste jobba häcken av sig!!

Händer nu då, jobbar väl ett tag till sen tror jag att jag såker en sväng till IKEA, lönen kommer ju idag, det glömmer ni väl inte =) Sen blir det väl bara till att sitta och slappa framför Tv:n med mig själv som sällskap!!
Näst sista avsnittet av Lets Dance idag! Jag hoppas hoppas att Martin och Cissi går till The big finaly ikväll!!
Håller tummarna!!


Love you all
C♥

Kommentarer
Postat av: Michael Johansson

Du ska inte träffa din pojkvän och gosa med honom då?

2007-03-23 @ 13:12:36
URL: http://www.michaeljohansson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0