Zombie ;)

Jaha då var det onsdag igen och ännu en dag på jobbet. Idag är man trött som bara den.. Sitter som en zombie här på jobbet och ska försöka arbeta lite, hoppas att denna dag går fort så jag får åka hem och mysa med min syster och somna tidigt :)

Igår då var det ungdomsmottagningen, inte så mycket att vara nervös för, jag träffade världens underbaraste människa och allt gick jättebra!! Skönt :) Sedan var det hem och laga mat med pojken, det blev wok med ris, riktigt gott faktiskt.. Gurkan var också god älskling ;)
Efter middagen var det bara att byta om till träningskläder och sedan bege sig bort till mina flickor 96, underbara tjejer som jag tycker om otroligt mycket :) Och de säger att de tycker om mig också, så det är ju bra!! Hihi!!
Träningen gick okej, fick ta i en del men det lönar sig i det långa loppet.. Blev nog en bra träning trots allt!! Tjejerna tyckte det iaf, och Susanne och Malin (TACK för att ni finns!!)

Efter träningen åkte jag hem och ringde till älsklingen och frågade om han kunde komma bort, kände mig lite nere.. Efter 20 minuter ungefär så kommer han andfådd och knackar på dörren.. Han hade sprungit hela vägen hem till mig för han trodde det hade hänt något.. Åh min älskling, du är alltför söt!!

När han väl kommit in så tittar han på sin hand och då har det börjat stört blöda igen.. Det var nämligen så att efter middagen så skulle han ställa sig och diska och då gick ett glas sönder oh han skar sig väldigt illa, han blödde jättemycket och har ett stort djupt sår.. Inte alls skoj, får nog åka till doktorn med honom sen och kolla upp så det inte blir mer effekterat! Sen så hade jag inga plåster hemma heller så vi fick gå över till mamma och pappa för att hämta det och mamma kollade såret och tryckte och gjorde rent och älsklingen tyckte det gjorde jätteont, lilla stackaren :( Det blir säkert bra snart!!

Sen blev klockan 21 och det var dags för sista avsnittet av Gray´s Anatomy, ett såå spännande avsnitt och det slutade med att jag grät som aldrig förr när avsnittet var slut.. Tur att älsklingen var där och tröstade mig!! Somnade tillslut när klockan blivit över ett och sedan ringde klockan halv sju i morse, inte konstigt att jag är trött idag.. Får lägga mig jättetidigt idag ju :)

Hoppas ni njuter av min blogg ;) Haha!! Äntligen har jag än :)

Take care

Your cincerly  Charlotte

Kommentarer
Postat av: Bengan

Min lilla zombie!

(L)

2007-02-07 @ 12:20:13
URL: http://www.michaeljohansson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0