Tisdag

Tisdag då, ställde klockan eftersom jag trodde att jag skulle kunna gå till jobbet men det gick inte så det var bara att stanna hemma.. Älsklingen kom med tv-spel till mig och vi satt där och spelade en stund.. =)

På eftermiddagen ringde min syster och frågade om jag kunde komma och hämta henne så då var jag snäll och gjorde det. Efter det blev jag bjude på middag hemma, Biff stroganof, Mm gott!

När maten var uppäten gick jag hem för att planera en träning till mina 96-tjejer, eftersom jag mådde mycket bättre..
Det blev en tuff och riktigt jobbig träning för dem och jag kan säga det att om deras blickar kunde döda så hade jag vart sten död nu ;) Men men det får jag ta för det ger dem massor, men de förstår inte det riktigt än bara =)

Hem och vila för att orka upp och jobba!!

Ingen bra kväll och natt sen (orkar inte berätta om det) Men tack älskling för att du kom och tog hand om mig! Var livrädd =/

Du är det finaste och dyrbaraste jag har ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0