Snö?!


Herregud, vad är det här, ropar jag när jag vaknar på morgonen idag?!
SNÖ!! NU?!
Är det inte februari nu?
Vi hade ju en hel december som verkligen lös med sin frånvaro på snö och så kommer det en hejdundrande storm nu, fattar ingenting, jaja.. Idag får man då åka pulka och ha snöbollskrig med sin älskling =) Det ska bli skit skoj!! Har nästan inte åkt pulka sedan barnsbenen och det är verkligen tråkigt för pulka åkning det är något som är skoj =)

184244-8

I eftermiddag ska jag också åka med pappa till vår frisör för att klippa oss, ska bli skönt att bli av med lite hår, har ju inte klippt mig sedan november :s Haha!! Men idag smäller det, tror det blir kort hår den här gången, men vi får se vad som händer! Får se vad Marie och älsklingen tycker!!

Snart ska jag även färga älsklingens hår, han har bestämt att han ska ha brunt nu,
tror det kommer bli super fint!!



Hm vad finns det mera att berätta då, sitter just nu på jobbet i pojkens gosiga tröja..
Luktar som honom och jag saknar min bäbis massor!! 
♥ Älskar dig!! ♥

Ta hand om er där ute i snön, inga vurpor eller så ;)

Puss och Kram (vi ses på stan) ;) ♣

Kommentarer
Postat av: Michael Johansson

Liten bäbis som åker pulka, naa så söt! :-)

2007-02-21 @ 14:43:03
URL: http://www.michaeljohansson.net
Postat av: Nyström jr

hatar snö! det är bara ivägen! blött o jobbigt

2007-02-21 @ 18:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0