Saknar er!!


Sitter och tänker på dig nu farfar. Jag saknar dig så mycket! Det gör så ont i mig när jag inser att du inte kommer tillbaka till mig!! Men jag hoppas att du har det bra uppe i himlen, du är en ängel nu, en ängel som vakar över mig dag och natt!! Jag älskar dig, det hoppas jag att du visste!!

Jag älskar dig också mormor och saknar dig. Det går inte en ända dag utan att jag tänker på er!!
Men jag hoppas innerligt att ni har det bra där uppe och tar hand om varandra. Jag tar hand om farmor här på jorden. Men snart kommer jag upp till er! Vill inte leva utan er, det är alldeles för tungt!! Bördan väger ton!! Inte alls skoj!! Nu behöver jag ermer än någonsin!!

Jag älskar er mina änglar!!

184244-3

1999 lämnade ni mig.
Men ni finns alltid i mitt hjärta!
Den största platsen fick ni och där kommer ni bevaras ända till jag dör, ingen kommer någonsoin kunna ta den ifrån er! INGEN!!


Saknaden är enorm men JAG ÄSLKAR ER!!

Mimmi och Fajfaj

Kommentarer
Postat av: Hans-Michael Zewebrand

Hej Favoriten, fint skrivet.. Du är inte ensam om att sakna dem... Saknar dig oxå men vi ses ju i maj iallafall, o kan prata om det behövs,,, ta hand om dig hjärtat..... KRAMAR I MÄNGDER

2007-02-07 @ 22:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0