Lördag

Jahapp lördag morgon då, vaknade tidigt med älsklingen vid min sida som låg och snusade gott..
Jag gick upp och gjorde en god frukost åt oss. Efter några timmar så åkte vi en sväng till torget för jag skulle hitta en bra present till mamma.. Jag hittade en fin grön tröja på Kapp Ahl som jag bestämde mig för att köpa. Sedan åkte vi hem, lagade lite mat och diskade efter fredagens middag.

Efter det gav vi oss av till mina föräldrar och tjötade lite, sedan avr det dags för älsklingen att åka hem och jobba lite och jag gick hem till mig och började plocka lite med tvätt och så..

Sen kom pappa över och vi tog oss en promenad med Bamse i kylan. När promenaden var slut så var vi båda kalla och jag gick hem och tog mig ett varmt bad..

Sedan gick jag över till familjen igen och tittade på Melodifestivalen! En bra omgång faktiskt, tyckte det var väldans synd att inte Christer Lindarw gick vidare, jag menar finns det någon som är snyggare, som kvinna då!! Och som man också förstås =)

Sen var det sovdags, Zzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0