Hej allihop!

Nemen hej alla goa och glada!

Nu har jag också en sån här liten rolig blogg där ni kan komma och hälsa på och få reda på lite av vad som händer i mitt liv!!
Just nu sitter jag på jobbet med en jättehög av fakturor som ska stansas in och betalas =)

I eftermiddag ska jag och älsklingen till ungdomsmottagningen, inget jag ser fram emot kan jag säga men det är ett måste helt enkelt!!

I helgen har det hänt en del skojsigt!!
Fredagen började på jobbet, sedan var det hem och handla inför kvällen när mina handbollsflickor skulle komma hem på filmkväll.. Blev massa godis, popcorn och chips!! Sedan hämtade jag älsklingen som skulle vara med och hjälpa mig med dessa 15 tio-åriga flickor!
Hämtade dem klockan sex och sen var det hem till mig och titta på Ice Age 2. Men jag såg inte så väldans mycket av den tyvärr, för det spilldes dricka och popcorn och godis flög hej vilt.. Men men skoj hade vi iaf!!

Lördagen var det sedan träning tillsammans med dem och det gick galant, hade dem själv då och de var väldigt duktiga och lyssnade!!
Efter träningen så träffade jag syrran min och vi åkte och handlade mat för vi skulle bjuda pappsen på middag!! Wokad kyckling med grönsaker och ris blev det, mums!
Sen blev det melodifestivaltittande med systeryster och sedan så somnade vi i varsin ända av soffan!!

Upp tidigt på söndagen för att spela match med tjejerna Då stod Wasaiterna som motständare men det gick inte hela vägen utan vi förlorade med 6-5, det kändes verkligen jättetugnt, men vi kommer ta nya tag, det lovar jag!!

Nu är det ny vecka, jobbet ligger framför mig så det är bara att fortsätta!!

Take care!!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Bengan

Jobbiga ungar!
-----------
sötnöt!

2007-02-06 @ 13:15:47
URL: http://www.michaeljohansson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0