7 december, igår var det massa julshopping :D

Heeej och god morgon mina fina!!

Idag är det fredag och helg, skönt de ska bli verkligen. Har lite planer för en gång skull.
Älsklingen ska på inflyttningsfest hos en vän imon och var meningen att jag skulle följa med men de går ju inte eftersom vi samlas halv nio!! på söndag morgon för att åka till Kungälv och spela. Suck. Näst sista matchen i år.

Imon är de näst sista träningen och efter den så ska vi ut och sälja kakburkar för klubben, haha får se hur det går för tjejerna :)

Idag efter jobbet ska jag träffa syster och vi ska åka och julshoppa på Allum, sen ska vi äta nått gott och sen sover hon hos mig, myyyys!!!


Älsklingen ska på julfest på jobbet :) Det har jag nästa fredag, ska bli riktigt skoj!


Igår var jag och M först i stan och julhandla lite och sen var vi på Frölunda Torg som hade extra öppet mellan 19-21.

Super mysigt verkligen och många butiker hade 20 % på ordinarie priser, toppen!!


Hittade mycket klappar så nu börjar man bli klar, känns jätteskönt. Kanske blir en och annan klapp fram mot jul, kan ju inte låta bli.


Fick ett brev att jag ska till tandläkaren den 18 december så får väl börja spara lite också till det =/ Tråååk!!


Vad ska ni göra i helgen?


Kärlek

Charlotte


P.S Tycker ni om bloggen då, M som gjort den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0