Världens finatse!! And he´s mine!!

Ja, jag har världens underbaraste och finaste älskling!!
I fredags eftermiddag kom han upp till jobbet och överraskade mig och med sig hade han MIN väska!! Den som jag har trånat efter, väskan från Victoria of Sweden som jag pratat så mycket om!! Han hade vart inne i stan och köpt den till mig, till mig!! Det var den sista som fanns och den fick jag av min bäbis!!

Jag älskar dig mest Michael! Oavsett vad som händer så kommer du alltid finnas i mitt liv och mitt hjärta!! Ingen kommer ta det ifrån mig!! Jag älskar dig som jag aldrig älskat någon!! Du är det finaste och dyrbaraste jag har!! Jag gör vad som hellst för dig min finaste ögonsten!!

Din Föralltid
Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0