Vad hände mellan dem egentligen?

Igår började äntligen Greys Anatomy efter två veckors uppehåll... :) Underbart!!


Äntligen har skilsmässan gått igenom för Derek och Addison, men när Meredith äntligen berättade att hon valt honom så sa han bara okej =/ Vad hände där, det ska ju bli dem två tillslut?! Vill, vill, vill!

Dagens:
Blev ungefär som igår men jag bytte ut de orangefärgade pumpsen till ett par metallic ballerina skor.
Dessa kommer fårn KappAhl och är helt adorebly!!

Ta hand om er i solvärmen!!

Jag ska på visning jag :D

C♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Du kan ju inte säga va som händer i programen. Jag har inte sett det o jag väntar på reprisen....Puss puss

2007-04-12 @ 14:32:50
URL: http://maaaling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0