Uppdatering av vår helg!!

Tänkte göra en liten uppdatering av helgen som gått!! Det har varit en av de bästa i år och jag har fått delat den med den som jag alltid vill dela allt med! Min Michael!!

Fredag: Haha ni vet ju redan vad som hände mig i fredags eftermiddag, tyckte faktiskt att det förtjänade ett alldeles eget inlägg! (så om ni scrollar lite längre ner här i min blogg, så kan ni läsa om det).
När jag slutat jobbet åkte jag iväg för att handla lite påskfint till min älskling!! Det blev ett påskägg fullt med godis (som bara han tycker om måste jag bara få säga), en t-shirt (som han inte velat ta av sig på hela helgen =)), ett par kalsonger och en kalender, där han hädanefter kommer att skriva upp allt viktigt som händer i hans/vårt liv! T.e.x att hans flickvän fyller 20 år den 4 juni (fast det tror jag aldrig han glömmer eftersom moi påminner honom hela tiden, oopps!!).

Sedan var vi och handlade påskgod mat. Vi tänkte fira det i helgen istället eftersom jag åker till farmor på onsdag och inte kommer hem förrän på tisdag nästa vecka.. Ska bli skönt att åka bort lite men kommer sakna min bäbis otroligt mycket!!

Lagade mat tillsammans och avnjöt den sedan tillsammans framför Let´s Dance!! Sedan somnade vi trötta och mätta!!

Lördag: Vaknade relativt tidigt och vi låg sedan i sängen och mös hela morgonen... Ändå till jag kom på den briljanta idéen om att jag ville åka till Freeport!! Och lilla älsklingen visste inte vad det var =) Såå söt!!
Satte oss i bilen men vi hamnade aldrig på Freeport utan stannade istället i Kållered.. Där fick älsklingen tag i ett par jättefina skor (bilder kommer, älsklingen skulle ta hem och fixa det åt mig). Sedan köpte vi en glass och satte oss i solen. När vi kom hem gick vi en långpromenad, sedan till Frölunda Torg där vi köpte toalett papper (med hjärtan på för alla nyfikna ;)) och sedan gick vi iväg för att hyra film. Det blev The gaurdian (vet inte hur det stavas) med Kevin Costner och Ashton Kutcher. Skit bra film och mååååånga tårar blev det!! Men älsklingen var där och höll om mig!!!
Tack för att du finns!!

Söndag: Vaknade ganska tidigt igen och ställde mig och diskade, otroligt vad mycket disk det blir för bara oss två =) Sedan blev det frukost och påklädning av matchkläder eftersom jag skulle iväg och spela sista matchen med Rustans Gäng!
Susanne hämtade oss, vi åkte till Plantagen och köpte blommor, hem till Susanne och hämta Sara, hon slängde i sig en tallrik filmjölk och sen iväg till Partille! Kom väldigt sent, blev en snabb uppvärmning och sen stod Lexby som motstånd. Med en utespelare i mål och bara två avbytare så förlorade vi matchen med 27-19. Tråkigt men vi var lite sämre..
Efter matchen tyckte vi ändå vi förtjänade en glass i det otroligt fina vädret så vi åkte till Triumf glass och åt kulglass, min smak blev Apelsin och Skogsbärs hemlighet.

Kom hem vid halv fem och bestämde oss för att vi ville ha taccos till middag, så iväg på en långpromenad, först lämna filmen och sedan iväg för att köpa mat!!
Lagade sedan tillsammans och mums vad gott det blev!! Men det är det alltid när jag får äta med min bäbis!!

Älskar dig!!!

Somnade vid elva och nu sitter man åter på jobbet!!

Men denna veckan blir kort, jobbar bara tre dagar =) Tar ledigt på torsdag och på onsdag ska vi ha påsklunch här på jobbet! Ska bli riktigt trevligt!!

Take care i det fina vädret!! Sååå skönt ute nu!!

C♥

Kommentarer
Postat av: Michael Johansson

Trevlig helg. :-)

2007-04-02 @ 12:18:46
URL: http://www.michaeljohansson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0