Soooooool och bad, nej nu tog jag i ;)

Sooooooolen är tillbaka!! Tack gode Gud =)

Känns underbart att gå upp på morgonen, speciellt när älsklingen ligger brevid mig och tittar på mig helt dödstrött!!
Förstår inte att du kan vara så trött på morgonen när du la dig 21 igår ;) Men du är fööööör söt!!
Och älskling, Grattis till jobbet på GP!
Hoppas bara att du får ledigt de två veckorna så att vi kan åka på vår resa tillsammans,
längtar så fruktansvärt mycket ska du veta!
Vita sandstränder och kristallklart vatten ;) Åhh vad underbart!!

Idag händer det här:
* Jobba
* Besiktning av bilen på lunchen
* Tillbaka till jobbet
* Middag hos mina underbara föräldrar
* Glass med Bella (hoppas jag iaf)
* Hem till mig, Städa och möblering =) Det är nämligen det bästa jag vet!! Så skoj med förändringar
* Läsa och sova tidigt =)

Vad händer i helgen tro?
Vi tänkte gå ut men vi får väl se hur det blir med den saken, sen tänkte vi även åka till Ullared men det är ju faktiskt lönehelgen denna helgen så det lär vara redigt med folk där då...
Kankse bjuda hem familjen på middag och spela Buzz, precis som gamla tider, hm det hade vart skoj..

Ta vara på solen nu
&
Massa kramar

från mig :)


Dagens:
* Svarta leggins - Vero Moda
* Söt sommarklänning - H&M
* Olivgrön Cardigan - Ullared
* Och som vanligt mina accocearer :)

Kommentarer
Postat av: Nyström

säger bara att det finns saker på ullared för damerna! var där förra månaden

2007-04-26 @ 21:08:24
URL: http://nystrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0